Idea i cel
Klub Dyrektorów Marketingu (KDM) został utworzony na bazie szerokiego zainteresowania konkursem reklamy Idea Awards, który jako jedyny nagradza marketerów za ich wkład w rozwój reklamy.
KDM to nieformalna organizacja skupiająca decydentów w zakresie marketingu. Klub ma na celu promowanie wysokich standardów i profesjonalizmu polskiego marketingu, budowanie wartości firmy, współpraca z profesjonalnymi organizacjami, edukacji, wymiana doświadczeń w profesjonalnym gronie, organizacja spotkań i konferencji branżowych, szkoleń. Wszystko w nawiązaniu do pierwszego w Polsce konkursu reklamy "Idea Awards" (istniejącego od 1991 roku) oraz portalu Idea Marketing, który w założeniach będzie spełniał płaszczyznę komunikacji ludzi marketingu oraz miejsce wymiany ich doświadczeń zawodowych.
Klubowicze to członkowie Kapituły i Jury konkursu Idea Awards, zrzeszającego od wielu lat czołowych przedstawicieli polskiego rynku reklamy.
Regularne spotkania członków klubu mają na celu wymianę doświadczeń jak również nakreślenie kolejnych działań KDM w ciągle zmieniającej się dziedzinie gospodarki.
Jedną z wielu działalności Klubu są cykliczne spotkania w celu wymiany doświadczeń oraz poszerzenia znajomości w grupie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych. Spotkania prowadzone przez specjalistów z branży oraz kluczowych członków Klubu przekazują praktyczną wiedzę, którą dotąd dzielono się tylko na najbardziej ekskluzywnych szkoleniach i zamkniętych sesjach coachingowych.
Spotkania mają formułę paneli dyskusyjnych, podczas których każdy z uczestników może zabrać głos i podzielić się swoimi doświadczeniami zawodowymi.
Za wsparcie komunikacji marketingowej KDM odpowiada agencja ABK Grupa.
Członkowie
Klub został stworzony na bazie konkursu Idea Awards, specjalnie dla członków Kapituły i Jury konkursu Idea Awards. Klub tworzą osoby zajmujące kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności marketingowej.
Klub obecnie skupia niemal 100 profesjonalistów z obszaru marketingu i zarządzania. To grono się powiększa, ponieważ Klub jest formacją otwartą i zapraszani są do niego przedstawiciele marketingu działający we wszystkich sektorach.
Członkowie Klubu nie wypełniają formularzy, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych. Każdy wnosi do Klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.
Jak dołączyć
Nowi członkowie są zapraszani przez organizatora, agencję ABK Grupa. Zaproszenia do Klubu wysyłane są do wyselekcjonowanej grupy osób zarządzających działami Marketingu i PR w wiodących polskich i międzynarodowych firmach. Członkowie, założyciele KDM zapraszają również osoby, które ich zdaniem mogą wnieść znaczący wkład w rozwój Klubu.
Osoby zainteresowane dołączeniem do grona KDM i udziałem w spotkaniach KDM zapraszamy do kontaktu:
ABK Grupa
Ilona Fijałek
Lider Projektu
ilona.fijalek@abkgrupa.pl
Tel. 22 401 22 16-18
Kalendarz
Aktualne informacje dotyczące spotkań znajdują się na oficjalnej stronie: www.kdm.abkgrupa.pl.
Organizator
ABK Grupa - agencja komunikacji marketingowej
Partnerzy
ABK Sport
Hotel Mercure
Muzeum Techniki w Warszawie