ABK

Idea Awards 

The Champ Awards
Klub Dyrektorów Marketingu

 

KDM to nieformalna organizacja skupiająca decydentów w zakresie marketingu. Klub ma na celu promowanie wysokich standardów i profesjonalizmu polskiego marketingu oraz wymianę doświadczeń w profesjonalnym gronie.

 

czytaj więcej >>>

Jury Idea Awards

Członkami Jury konkursu IDEA AWARDS są uznane postacie ze świata reklamy, osoby publiczne oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na rynku polskim. Do zasiadania w Jury zapraszane są osoby mające kwalifikacje oraz znajomość tematu do oceny prac.

 

Członkowie Jury >>>

Marvipol
Polishgolf.pl
Women's Run
FootGolf Poland
ABK Grupa
ABKAgencja komunikacji marketingowej
www.abkgrupa.pl
Cytat

Kto nie ma odwagi do marzeń, nie będzie miał siły do walki

Paul Zulehner

Zapisz się do newslettera
Chcesz otrzymywać newsletter?

Marek Kapuściński

Marek Kapuściński

 

Marek Kapuściński
Vice President & General Manager, Central Europe

 

Związany z Procter & Gamble od 1991 roku. Karierę zawodową rozpoczął w centrali firmy w Cincinnati (stan Ohio, USA), a następnie był jednym z pierwszych polskich pracowników zatrudnionych po utworzeniu oddziału firmy w Polsce, będąc odpowiedzialnym za współtworzenie lokalnych systemów organizacyjnych i procedur zarządzania.

 

Od 1991 roku wprowadził na rynek polski i zarządzał takimi markami jak Always, Pampers, Vizir i Blend-a-med. W lipcu 1994 r. koordynował uroczyste otwarcie z udziałem Prezydenta RP Lecha Wałęsy, największej w tym czasie fabryki P&G w Europie Środkowo-Wschodniej na warszawskim Targówku. W latach 1996-99 zarządzał kluczowym działem proszków do prania z obszarem działania obejmującym Polskę, a potem także: Łotwę, Litwę, Estonię i Białoruś. W 2000 roku, w europejskim biurze firmy w Brukseli objął stanowisko regionalnego dyrektora marketingu. Do czerwca 2005 roku zajmował się realizacją strategii i rozwojem w regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), jednego z kluczowych i najbardziej dynamicznych działów firmy – Fabric & Home Care Liquids (Płyny do prania i czyszczenia), jak również globalną koordynacją działań na rynkach rozwijających się.

 

W lipcu 2005 w polskim oddziale Procter & Gamble objął stanowisko dyrektora marketingu, kierując szeregiem kluczowych kategorii oraz innowacyjnymi działaniami z zakresu shopper marketingu. Po przejęciu przez Procter & Gamble firmy Gillette był odpowiedzialny za integrację grupy marketingowej marek Gillette, Oral B, Duracell i Braun. W styczniu 2007 roku objął stanowisko prezesa zarządu Procter & Gamble w Polsce i Krajach Bałtyckich i tym samym jako pierwszy w historii Polak i obywatel krajów Europy Centralnej i Wschodniej dołączył do wąskiej grupy globalnego Executive Managementu korporacji. Od lipca 2011, jako prezes zarządu P&G w Polsce i Europie Centralnej, odpowiada za 9 rynków regionu środkowo-europejskiego.

 

Marek Kapuściński jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie (obecnie SGH) oraz studiów podyplomowych SEHNAP / Stern School of Business na New York University.