FootGolf Polska

Idea Awards 

The Champ Awards
Klub Dyrektorów Marketingu

 

KDM to nieformalna organizacja skupiająca decydentów w zakresie marketingu. Klub ma na celu promowanie wysokich standardów i profesjonalizmu polskiego marketingu oraz wymianę doświadczeń w profesjonalnym gronie.

 

czytaj więcej >>>

Jury Idea Awards

Członkami Jury konkursu IDEA AWARDS są uznane postacie ze świata reklamy, osoby publiczne oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na rynku polskim. Do zasiadania w Jury zapraszane są osoby mające kwalifikacje oraz znajomość tematu do oceny prac.

 

Członkowie Jury >>>

Marvipol
Polishgolf.pl
Women's Run
FootGolf Poland
ABK Grupa
ABKAgencja komunikacji marketingowej
www.abkgrupa.pl
Cytat

Wczorajsze dane na temat oczekiwań i doświadczeń klientów to jedynie historia. Dzisiejsze wiadomości na temat oczekiwań i doświadczeń klientów to jutrzejsze zyski

J. Robinson

Zapisz się do newslettera
Chcesz otrzymywać newsletter?

Marek Kapuściński

Marek Kapuściński

 

Marek Kapuściński
Vice President & General Manager, Central Europe

 

Związany z Procter & Gamble od 1991 roku. Karierę zawodową rozpoczął w centrali firmy w Cincinnati (stan Ohio, USA), a następnie był jednym z pierwszych polskich pracowników zatrudnionych po utworzeniu oddziału firmy w Polsce, będąc odpowiedzialnym za współtworzenie lokalnych systemów organizacyjnych i procedur zarządzania.

 

Od 1991 roku wprowadził na rynek polski i zarządzał takimi markami jak Always, Pampers, Vizir i Blend-a-med. W lipcu 1994 r. koordynował uroczyste otwarcie z udziałem Prezydenta RP Lecha Wałęsy, największej w tym czasie fabryki P&G w Europie Środkowo-Wschodniej na warszawskim Targówku. W latach 1996-99 zarządzał kluczowym działem proszków do prania z obszarem działania obejmującym Polskę, a potem także: Łotwę, Litwę, Estonię i Białoruś. W 2000 roku, w europejskim biurze firmy w Brukseli objął stanowisko regionalnego dyrektora marketingu. Do czerwca 2005 roku zajmował się realizacją strategii i rozwojem w regionie CEEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), jednego z kluczowych i najbardziej dynamicznych działów firmy – Fabric & Home Care Liquids (Płyny do prania i czyszczenia), jak również globalną koordynacją działań na rynkach rozwijających się.

 

W lipcu 2005 w polskim oddziale Procter & Gamble objął stanowisko dyrektora marketingu, kierując szeregiem kluczowych kategorii oraz innowacyjnymi działaniami z zakresu shopper marketingu. Po przejęciu przez Procter & Gamble firmy Gillette był odpowiedzialny za integrację grupy marketingowej marek Gillette, Oral B, Duracell i Braun. W styczniu 2007 roku objął stanowisko prezesa zarządu Procter & Gamble w Polsce i Krajach Bałtyckich i tym samym jako pierwszy w historii Polak i obywatel krajów Europy Centralnej i Wschodniej dołączył do wąskiej grupy globalnego Executive Managementu korporacji. Od lipca 2011, jako prezes zarządu P&G w Polsce i Europie Centralnej, odpowiada za 9 rynków regionu środkowo-europejskiego.

 

Marek Kapuściński jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie (obecnie SGH) oraz studiów podyplomowych SEHNAP / Stern School of Business na New York University.