FootGolf Polska

Idea Awards 

The Champ Awards
Klub Dyrektorów Marketingu

 

KDM to nieformalna organizacja skupiająca decydentów w zakresie marketingu. Klub ma na celu promowanie wysokich standardów i profesjonalizmu polskiego marketingu oraz wymianę doświadczeń w profesjonalnym gronie.

 

czytaj więcej >>>

Jury Idea Awards

Członkami Jury konkursu IDEA AWARDS są uznane postacie ze świata reklamy, osoby publiczne oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na rynku polskim. Do zasiadania w Jury zapraszane są osoby mające kwalifikacje oraz znajomość tematu do oceny prac.

 

Członkowie Jury >>>

Marvipol
Polishgolf.pl
Women's Run
FootGolf Poland
ABK Grupa
ABKAgencja komunikacji marketingowej
www.abkgrupa.pl
Cytat

Lepsza od Internetu byłaby tylko telepatia

Michael Dell

Zapisz się do newslettera
Chcesz otrzymywać newsletter?

Piotr Jurjewicz

Piotr Jurjewicz

 

Piotr Jurjewicz

Wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej

Po 10 latach pracy zagranicą wrócił do Polski z Kolumbii, gdzie w SABMiller Bavaria piastował stanowisko wiceprezesa ds. marketingu. Przez wiele lat osiągał liczne sukcesy w wielu spółkach grupy SABMiller na świecie. Pełnił funkcję wiceprezesa ds. marketingu w Peru (2006-2009) i w Rumunii (2004-2006), a także regionalnego managera marketingu w SABMiller Europa w Budapeszcie (2002-2004). Wcześniej, od 1996 do 2002 roku związany był z Kompanią Piwowarską.


Piotr uczestniczył w procesie tworzenia Kompanii Piwowarskiej. Początkowo pracował w Lech Browary Wielkopolski (obecnie KP), najpierw jako brand manager a następnie jako public affairs manager oraz dyrektor ds. rozwoju marketingu. W 1998 roku był dyrektorem ds. marketingu w Browarach Tyskich Górny Śląsk (obecnie KP), aby od 1999 roku piastować stanowisko najpierw group brand managera a następnie group brand dyrektora już w Kompanii Piwowarskiej.


Jako dyrektor ds. marketingu w browarze w Tychach w 1998 roku uczestniczył we wprowadzeniu marki Tyskie na rynek ogólnokrajowy, co było początkiem wielkiego sukcesu tej marki. Rozpoczęte wówczas działania zaowocowały zdobyciem przez Tyskie pierwszego miejsca na podium polskiego rynku piwa. Obecnie Tyskie już od ponad dekady jest największą marką piwa w Polsce.


Piotr Jurjewicz ma dyplom Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz MBA z Nottingham Trent University we współpracy z Wielkopolską Szkołą Biznesu w Poznaniu. Jest żonaty i ma syna.